Odpowiedzi na najczęściej zadawane przez Pacjentów pytania o finansowanie usług medycznych

Tak. Wystarczy:

  • skontaktować się z Konsultantem MediRat pod nr tel.: 22 266 83 70 (pon.-pt. 8.00-20.00) – jeżeli nie wiadomo nawet w przybliżeniu jaka będzie cena zabiegu
  • lub skorzystać z kalkulatora rat – jeżeli potrzebna jest bardzo ogólna informacja; kalkulator pokazuje wysokość raty z uwzględnieniem wszystkich kosztów finansowania oraz składką ubezpieczenia od 0,75%-1% miesięcznie w przypadku, gdy Pacjent ma pełną zdolność kredytową i nienaganną historię kredytową
  • lub skorzystać z formularza – jeżeli chce się sprawdzić, jak wygląda bardziej szczegółowa oferta i poznać swoją maksymalną zdolność na usługi medyczne w systemie MediRaty.

Jeżeli Pacjent jest zdecydowany na określoną usługę medyczną rekomendujemy pełną weryfikację, która odbywa się w trakcie rozmowy z Konsultantem MediRat, jest bezpłatna i ważna min. 30 dni, a co najważniejsze pozwala uniknąć później niespodzianek w postaci odkrywania zaległości czy nieterminowych spłat wcześniejszych zobowiązań, zarejestrowanych w bazie informacji kredytowej (BIK), o których po prostu się nie pamięta, a które wpływają na ostateczną ofertę i warunki finansowania.

Można wybrać dowolny, także nie współpracujący z MFG SA i nie oferujący jeszcze MediRat gabinet lub klinikę specjalistyczną, świadczącą szeroko usługi stomatologiczne, medyczne, estetyczne, rehabilitacyjne na terenie całej Polski. Nie ma znaczenia, czy będzie to jednostanowiskowy prywatny gabinet, szpital publiczny świadczący usługi komercyjne czy sieciowe centrum medyczne, poliklinika itp. Takich placówek jest bardzo dużo i zlokalizowane są nie tylko w większych miastach. Warto pytać lekarzy bezpośrednio o referencje, jeżeli usługa ma być kompleksowa i kosztowna, jak np. operacje chirurgii plastycznej, ortopedyczne, okulistyczne czy stomatologiczne: implanty lub implantoprotetyka.

Także nasi Doradcy Pacjenta służą pomocą i bezpłatną poradą w zakresie przeglądu ofert i chętnie wskażą listę gabinetów o określonej specjalizacji najbliżej miejsca zamieszkania Pacjenta. Ostateczna decyzja gdzie wykonać zabieg Pacjent powinien poprzedzić pogłębioną analizą, tak, aby rozwiać ewentualne wątpliwości, jeżeli się pojawiają. Cena w takich sytuacjach nie powinna być decydującym kryterium, tym bardziej, że system MediRaty barierę wysokich kosztów w pewien sposób znosi. Na pewno warto szukać placówki z najlepszym stosunkiem jakości usług lekarza (opinie, referencje) do ceny. W tym względzie można zamówić taką usługę w MFG SA po pozytywnie przeprowadzonej weryfikacji zdolności kredytowej. Równie ważne jest zwrócenie uwagi na reputację, referencje, jakość kontaktu a nawet wygląd gabinetu.

Tak, jest możliwe, jednak wymagany jest poręczyciel, który posiada stałe źródło dochodu i mieszka na terenie Polski a jego dobra historia kredytowa zostanie pozytywnie zweryfikowana przez Konsultanta MediRat. Nasi Pacjenci najczęściej wskazują nam kogoś z bliskich znajomych, partnera lub osobę z rodziny.

Tak, jest możliwe. Wystarczy wskazać w swoim imieniu innego kredytobiorcę. Wystarczy, że ta osoba posiada stałe i udokumentowane źródło dochodu a jej zdolność kredytowa i historia kredytowa zostanie pozytywnie zweryfikowana przez Konsultanta MediRat podczas krótkiej rozmowy telefonicznej.

Tak, jest możliwe. Wystarczy wskazać w swoim imieniu innego kredytobiorcę. Wystarczy, że ta osoba posiada stałe i udokumentowane źródło dochodu a jej zdolność kredytowa i historia kredytowa zostanie pozytywnie zweryfikowana przez Konsultanta MediRat podczas krótkiej rozmowy telefonicznej.

Wymagane dokumenty są zależne od formy zatrudnienia Pacjenta/pożyczkobiorcy. Zazwyczaj jest to dowód osobisty i samodzielnie wygenerowana historia operacji z rachunku bankowego za 3 ostatnie miesiące.

Całkowicie tak! Treść umów jest w pełni zgodna z Ustawą z dnia 12 maja 2011 roku o kredycie konsumenckim (DzU z 2011 r. Nr 126, poz. 715, z późn. zm.). LM PAY S.A. funkcjonuje na rynku od 2010 roku. Mamy ponad 2000 klinik partnerskich i z każdym miesiącem przybywają kolejne. Ponadto Pacjent (pożyczkobiorca) ma możliwość odstąpienia od umowy bez podania przyczyn w ciągu 14 dni – bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów, gdy na przykład rozmyśli się lub znajdzie lepszą ze swojego punktu widzenia formę finansowania. MFG SA jest organizacją całkowicie transparentną i posiadającą certyfikat Rzetelna Firma od początku działalności.

Dane przesyłane w formularzu internetowym eMediRaty (tzw. Panel Pacjenta) są zaszyfrowane – korzystamy z protokołu https, pozostałe dane są przechowywane zgodnie z najwyższymi standardami przechowywania danych osobowych. Pacjenta chronią odpowiednie prawa dotyczące ochrony danych osobowych. Każdy może mieć wgląd do swoich danych, może je aktualizować lub żądać usunięcia z bazy. Dbałość
o poufność danych osobowych jest dla nas jednym z najwyższych priorytetów i jesteśmy dumni z bezpieczeństwa systemu CRM, jakim posługujemy się na co dzień.

Potwierdza wiarygodność płatniczą i brak opóźnień w realizacji płatności z kontrahentami. To certyfikat, który jest przyznawany firmom podlegającym drobiazgowemu audytowi.

To standardowa forma weryfikacji na odległość, z której korzystają nasi Pacjenci i którą stosują często instytucje finansowe. Dzięki takiemu rozwiązaniu proces uzyskania finansowania jest maksymalnie uproszczony dla wygody Pacjenta. Jeżeli mają Państwo wątpliwości i chcieliby np. osobiście na piśmie przekazać nam swoje dane w naszej siedzibie w Warszawie przy ul. Lechickiej 23A – prosimy o szy kontakt pod nr tel.: 22 266 83 70.

Mediraty to ogólnopolski system płatności ratalnych za zabiegi medyczne. Każda klinika, która zgłosi akces wprowadzenia takiej formy płatności dla swoich pacjentów może uzyskać dostęp do Medirat. Ponadto również kliniki, które nie są naszymi partnerami mogą proponować Mediraty swoim pacjentom, zmienia sie tylko procedura udzielania finansowania (pacjent musi dodatkowo zdobyć fakturę pro forma w wybranej placówce medycznej). MFG nie ma wpływu na rodzaj ani jakość wykonywanych przez daną placówkę medyczną usług. W związku z powyższym nie jesteśmy w stanie zagwarantować, że placówki partnerskie są mniej lub bardziej godne zaufania od tych, które nie posiadają jeszcze systemu Mediraty.

Warunkiem podjęcia współpracy z daną placówką medyczną jest prowadzenie aktywnej działalności gospodarczej oraz oświadczenie, że podmiot nie jest w stanie upadłości ani w likwidacji. Placówka jest również weryfikowana wizualnie – menadżerowie w regionie zawsze odwiedzają podmiot z którym MFG nawiązuje współpracę i przeprowadza szkolenie personelu.