livechat

 

Jak działa system finansowania i płatności ratalnych MediRaty?

 


Zdolność kredytowa.

Dla Pacjenta lub osoby zaciągającej zobowiązanie na rzecz Pacjenta (np. rodzic względem dziecka) lub pupila, kluczowym warunkiem korzystania z finansowania w systemie MediRaty jest posiadanie zdolności kredytowej.

Formalności w 4 minuty.

Potwierdzenie zdolności kredytowej na usługi medyczne w przypadku systemu MediRaty jest proste i trwa zaledwie 4 minuty.
Wystarczy telefon do Konsultanta: 22 266 83 70 (pon.-pt. 8-20, sob. 9-14).

 


Ułatwiony dostęp do prywatnych klinik w całej Polsce.

Dobra historia kredytowa i stałe dochody dają ogromne możliwości korzystania z prywatnej opieki zdrowotnej oraz usług klinik urody, gabinetów rehabilitacyjnych czy  klinik weterynaryjnych, gdy posiadamy pupila.

 

 

Wzór umowy ratalnej dla Pacjenta (PDF do pobrania)

 

 

Przykład.Osoba prowadząca jednoosobowe gospodarstwo (tzw. singiel), osiągająca stałe dochody w
wysokości 1 000 zł „na rękę” może mieć zdolność do ratalnego zakupu usług medycznych o
wartości do 3700 zł.

Przykład dla jednej osoby, tzw. singla, który prowadzi jednoosobowe gospodarstwo domowe
Osiągany  dochód  „na  rękę” Maksymalna wysokość finansowania za
pomocą MediRat
1 000zł 3 700zł
1 500zł 5 000zł
2 000zł 16 500zł
3 000zł 29 000zł
4 000zł 42 000zł
4 650zł 50 000zł

W zależności od wybranej opcji i kwoty finansowania spłata najczęściej jest rozkładana na:
6, 12, 24, 36, 48 rat.
Najdłuższy okres w jakim zobowiązanie musi być spłacone wynosi 60 miesięcy (5 lat).

Swoją  zdolność  kredytową  najszybciej  sprawdzisz  w  2.  kroku  formularza  BEZPŁATNY  WNIOSEK.

W zależności od kategorii placówki medycznej.

  1. Gdy usługę wykonuje placówka partnerska – finansowanie zrealizujemy na podstawie informacji lub planu leczenia wypełnionego przez lekarza, który należy przesłać na adres: pok@mediraty.pl
  2. Gdy usługę wykonuje placówka nie mająca umowy o współpracy z MFG SA – finansowanie zrealizujemy na podstawie faktury pro-forma, którą należy przesłać na adres: pok@mediraty.pl.

MFG SA opłaca koszty ustalonej między Pacjentem a lekarzem procedury medycznej – jednorazowo, przed jej rozpoczęciem, bezpośrednio na rachunek placówki (usługodawcy).

Różne okresy spłaty finansowania – w zależności od wysokości finansowania:

  1. Finansowanie w wysokości do 2 000 zł – z okresem spłaty od 6 do 36 miesięcy.
  2. Finansowanie w wysokości powyżej 5 000 zł proponujemy z okresem spłaty od 12 do 60
    miesięcy.

Wcześniejsza spłata nie pociąga za sobą dodatkowych opłat.

MediRaty to system finansowania opracowany w odpowiedzi na specyficzne potrzeby i
oczekiwania osób prywatnych, które opłacają zabiegi i leczenie w komercyjnych
placówkach medycznych oraz weterynaryjnych.

Korzystając z takiego finansowania Pacjent lub właściciel pupila może liczyć na:
– skróconą procedurę weryfikacji zdolności kredytowej,
– łatwość w dostępie do informacji o placówkach i finansowaniu: formalności bez
wychodzenia z domu
– szybką realizację finansowania: nawet w dniu podpisania Umowy.Do obsługi Pacjentów dedykowany jest przeszkolony zespół profesjonalnych
Konsultantów, którzy opiekują się nim przez cały okres trwania Umowy.Twój Konsultant jest dostępny pod nr tel.: 22 266 83 70 lub na czacie mediraty.pl w dni robocze 8-­‐20, w soboty 9-­‐14.

Krok 1. Bezpłatna weryfikacja zdolności kredytowej I historii kredytowej oraz ustalenie zKonsultantem MediRat warunków Umowy ratalnej I dogodnego miejsca na jej podpisanie (wysyłka
kurierem MediRat)
Krok 2. Podpisanie Umowy ratalnej w obecności kuriera, co jest sygnałem do
uruchomienia płatności.
Krok 3. Rozpoczęcie ustalonej z lekarzem procedury medycznej.Zgodnie z Ustawą o kredycie konsumenckim Pacjent/Pożyczkobiorca ma 14 dni na
odstąpienie od umowy bez podania przyczyn. Należy w takim przypadku przekazać do
MediRat (drogą elektroniczna lub tradycyjną) odpowiednie, wskazane w Umowie ratalnejpismo.”

Najszybciej i najłatwiej: w placówkach, które podpisały umowę o współpracy z MFG SA – w
pierwszej kolejności należy ustalić pełne koszty leczenia.

Jeżeli jednak placówka takiej umowy z nami nie podpisała – finansowanie jest możliwe na
podstawie faktury pro-forma. W takim wypadku również warto najpierw upewnić się, czy posiada
się zdolność kredytową dzwoniąc do konsultanta MediRat pod nr tel. 22 266 83 70, weryfikacja jest
bezpłatna i trwa 4 minuty.

Telefoniczna obsługa Pacjenta: godziny pracy Konsultantów w dni robocze 8-20, w soboty
9-14 pod nr tel.: 801 000 265 oraz + 48 22 266 83 70 (koszt połączenia wg taryfy operatora).
Konsultanci są także dostępni w godzinach pracy na czacie na stronie: mediraty.pl
Wszelkie zapytania, wątpliwości oraz sugestie związane z realizacją zawartej Umowy
należy kierować również mailowo na adres: pok@mediraty.pl pod którym funkcjonują
Opiekunowie Pacjenta. Oddzwaniamy w ciągu 1 dnia roboczego.

Pacjent może całość kosztów zabiegu i wszystkich usług z nim związanych zapłacić w ratach, lub część kosztów pokryć z własnych środków a resztę sfinansować MediRatami.
Wariant finansowania zależy od indywidualnych potrzeb Pacjenta oraz od zdolności kredytowej na potrzebną kwotę.

Tak, wystarczy skontaktować się z Konsultantem MediRat pod nr tel.: 22 266 83 70
(pon.-pt. 8-20, sob. 9-14).

Tak, wystarczy skontaktować się z Konsultantem MediRat pod nr tel.:
22 266 83 70 (pon.-pt. 8-20, sob. 9-14).

Gdy jesteśmy pewni, że mamy pełną zdolność i dobrą historię kredytową można skorzystać
z kalkulatora rat – pokazuje rzeczywistą wysokość raty – lub z formularza BEZPŁATNY WNIOSEK– pokazuje maksymalną
zdolność na usługi medyczne w systemie MediRaty oraz bardziej szczegółowo ofertę rat.

Pacjentom, którzy są zdecydowani na określoną usługę medyczną rekomendujemy
pełną weryfikację, która odbywa się w trakcie rozmowy z Konsultantem MediRat: jest
bezpłatna i ważna min. 30 dni, a co najważniejsze pozwala uniknąć niespodzianek w
historii kredytowej (zapomniane zaległości czy nieterminowych spłaty wcześniejszych
zobowiązań, zarejestrowanych w bazie informacji kredytowej BIK, które wpływają na
ostateczne warunki finansowania).

Tak, jest możliwe, jednak wymagany jest poręczyciel, który posiada stałe źródło dochodu i mieszka na terenie Polski a jego dobra historia kredytowa zostanie pozytywnie zweryfikowana przez Konsultanta MediRat. Nasi Pacjenci najczęściej wskazują nam kogoś z bliskich znajomych, partnera lub osobę z rodziny.

Tak, jest możliwe. Wystarczy wskazać w swoim imieniu innego kredytobiorcę. Wystarczy, że ta osoba posiada stałe i udokumentowane źródło dochodu, a jej zdolność kredytowa i historia kredytowa zostanie pozytywnie zweryfikowana przez Konsultanta MediRat podczas krótkiej rozmowy telefonicznej.

Tak, jest możliwe. Wystarczy wskazać w swoim imieniu innego kredytobiorcę. Wystarczy, że ta osoba posiada stałe i udokumentowane źródło dochodu a jej zdolność kredytowa i historia kredytowa zostanie pozytywnie zweryfikowana przez Konsultanta MediRat podczas krótkiej rozmowy telefonicznej.

Wymagane dokumenty są zależne od formy zatrudnienia Pacjenta/pożyczkobiorcy.
Podobnie, jak niektóre instytucje finansowe i banki, od osób zatrudnionych na umowę o
pracę standardowo wymagamy jedynie dowodu osobistego i historii operacji z osobistego
rachunku bankowego za 3 ostatnie miesiące (można samodzielnie wygenerować z
internetu).

Zawsze staramy się działać w oparciu o minimalną ilość dokumentów i dlatego podchodzimy do tego etapu elastycznie.Najlepiej ustalić niezbędne dokumenty z Konsultantem pod nr tel.:22 266 83 70
(pon.-pt.8-20,sob.9-14)

Całkowicie tak! Treść umów jest w pełni zgodna z Ustawą z dnia 12 maja 2011 roku o kredycie konsumenckim (DzU z 2011 r. Nr 126, poz. 715, z późn. zm.). Medical Finance Group SA funkcjonuje na rynku od 2010 roku. Mamy ponad 3000 klinik partnerskich i z każdym miesiącem przybywają kolejne. Ponadto Pacjent (pożyczkobiorca) ma możliwość odstąpienia od umowy bez podania przyczyn w ciągu 14 dni – bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów, gdy na przykład rozmyśli się lub znajdzie lepszą ze swojego punktu widzenia formę finansowania. MFG SA jest organizacją całkowicie transparentną i posiadającą certyfikat Rzetelna Firma od początku działalności.

Dane przesyłane w formularzu internetowym eMediRaty (tzw. Panel Pacjenta) są zaszyfrowane – korzystamy z protokołu https, pozostałe dane są przechowywane zgodnie z najwyższymi standardami przechowywania danych osobowych. Pacjenta chronią odpowiednie prawa dotyczące ochrony danych osobowych. Każdy może mieć wgląd do swoich danych, może je aktualizować lub żądać usunięcia z bazy. Dbałość
o poufność danych osobowych jest dla nas jednym z najwyższych priorytetów i jesteśmy dumni z bezpieczeństwa systemu CRM, jakim posługujemy się na co dzień.

Potwierdza wiarygodność płatniczą i brak opóźnień w realizacji płatności z kontrahentami. To certyfikat, który jest przyznawany firmom podlegającym wczesniej drobiazgowemu audytowi.

Jak najbardziej.To standardowa i najwygodniejsza procedura przekazywania danych w instytucjach nie posiadajaćych tradycyjnych naziemnych oddziałów czy placówek.Dane przekazywane Konsultantowi są całkowicie bezpieczne i wykorzystywane wyłącznie do celu weryfikacji i przyznania finansowania oraz po uprzednim uzyskaniu zgody osoby przekazującej dane.W celu rzetelnej i najwyższej jakości obsługi-rozmowa możę być rejstrowana.

Osoba przkazująca dane ma pełną kontrolę nad nimi: może je zmienic lub poprosić o usunięcie.

MediRaty to ogólnopolski system płatności ratalnych za zabiegi medyczne i
weterynaryjne. Każda klinika, która zostaje Partnerem uzyskuje dostęp do skróconej
procedury finansowania swoich Pacjentów. Również kliniki, które nie są naszymi
partnerami mogą proponować MediRaty swoim pacjentom. Zmienia się tylko procedura
udzielania finansowania: pacjent musi dodatkowo otrzymać fakturę pro- forma za usługi, które
chce zakupić.

MFG SA weryfikuje zakres działania i niezbędne kompetencje swoich Partnerów, ale nie
rekomenduje ani nie ma wpływu na rodzaj i jakość wykonywanych przez daną placówkę
medyczną usług specjalistycznych.

Warunkiem podjęcia współpracy z daną placówką medyczną jest prowadzenie aktywnej
działalności gospodarczej oraz oświadczenie, że podmiot nie jest w stanie upadłości ani w
likwidacji. Placówka jest również weryfikowana wizualnie – menadżerowie w regionie
zawsze odwiedzają podmiot z którym MFG nawiązuje współpracę i przeprowadza szkolenie
personelu.

Zapisz się do naszego newslettera
Ciekawe artykuły i nie tylko, zapisz się już dziś!

Facebook

YouTube

YouTube

Czat / Zostaw wiadomość