Planujesz zabieg / leczenie?

W prywatnej placówce otrzymasz najwyższej jakości obsługę, ale może to być kosztowne.

Możesz uniknąć jednorazowego obciążenia finansowego dzięki MediRatom lub programowi MediPay.

Skontaktuj się z nami przez formularz, chat na stronie www.mediraty.pl przez wiadomość na Facebooku lub telefonicznie: 22 266 83 70otrzymasz bezpłatną informację i potwierdzenie zakresu finansowania w Twojej sytuacji gdy dopiero planujesz zabieg/leczenie.

Mając zapewnione bezpieczne i wygodne finansowanie możesz skupić się wraz z lekarzem wyłącznie na realizacji optymalnego wariantu zabiegu / leczenia.

Proponujemy 2 wygodne sposoby opłacenia kosztów zabiegu / leczenia w niskich ratach.

  • Od 100 zł do 5 tys. zł – po wizycie, na zasadzie „kupuję teraz, płacę później”, wystarczy smartfon (płatność dostępna tylko w części placówek)
  • Od 500 zł do 30 tys. zł po kwalifikacji telefonicznej z potwierdzeniem zdolności kredytowej (to trwa zwykle ok. 4 minut): 22 266 83 70.

Jak działa system finansowania i płatności ratalnych MediRaty?

Zdolność kredytowa.

Dla Pacjenta lub osoby zaciągającej zobowiązanie na rzecz Pacjenta (np. rodzic względem dziecka) lub pupila, kluczowym warunkiem korzystania z finansowania w systemie MediRaty jest posiadanie zdolności kredytowej.

Formalności w 4 minuty.

Potwierdzenie zdolności kredytowej na usługi medyczne w przypadku systemu MediRaty jest proste i trwa zaledwie 4 minuty.
Wystarczy telefon do Konsultanta: 22 266 83 70 (pon.-pt. 8-20, sob. 9-14).

krzyżyk

Ułatwiony dostęp do prywatnych klinik w całej Polsce.

Dobra historia kredytowa i stałe dochody dają ogromne możliwości korzystania z prywatnej opieki zdrowotnej oraz usług klinik urody, gabinetów rehabilitacyjnych czy  klinik weterynaryjnych, gdy posiadamy pupila.

W zależności od kategorii placówki medycznej.

  1. Gdy usługę wykonuje placówka partnerska – finansowanie zrealizujemy na podstawie informacji lub planu leczenia wypełnionego przez lekarza, który należy przesłać na adres: pok@mediraty.pl
  2. Gdy usługę wykonuje placówka nie mająca umowy o współpracy z LM PAY S.A. – finansowanie zrealizujemy na podstawie faktury pro-forma, którą należy przesłać na adres: pok@mediraty.pl.

LM PAY S.A. opłaca koszty ustalonej między Pacjentem a lekarzem procedury medycznej – jednorazowo, przed jej rozpoczęciem, bezpośrednio na rachunek placówki (usługodawcy).

Wcześniejsza spłata nie pociąga za sobą dodatkowych opłat.

MediRaty to system finansowania opracowany w odpowiedzi na specyficzne potrzeby i oczekiwania osób prywatnych, które opłacają zabiegi i leczenie w komercyjnych placówkach medycznych oraz weterynaryjnych. Korzystając z takiego finansowania Pacjent lub właściciel pupila może liczyć na: – skróconą procedurę weryfikacji zdolności kredytowej, – łatwość w dostępie do informacji o placówkach i finansowaniu: formalności bez wychodzenia z domu – szybką realizację finansowania: nawet w dniu podpisania Umowy. Do obsługi Pacjentów dedykowany jest przeszkolony zespół profesjonalnych Konsultantów, którzy opiekują się nim przez cały okres trwania Umowy. Twój Konsultant jest dostępny pod nr tel.: 22 266 83 70 lub na czacie mediraty.pl w dni robocze 8-­20, w soboty 9-­14.

Krok 1. Bezpłatna weryfikacja zdolności kredytowej I historii kredytowej oraz ustalenie z Konsultantem MediRat warunków Umowy ratalnej I dogodnego miejsca na jej podpisanie (wysyłka kurierem MediRat)

Krok 2. Podpisanie Umowy ratalnej w obecności kuriera, co jest sygnałem do uruchomienia płatności.

Krok 3. Rozpoczęcie ustalonej z lekarzem procedury medycznej.Zgodnie z Ustawą o kredycie konsumenckim Pacjent/Pożyczkobiorca ma 14 dni na odstąpienie od umowy bez podania przyczyn. Należy w takim przypadku przekazać do MediRat (drogą elektroniczna lub tradycyjną) odpowiednie, wskazane w Umowie ratalnejpismo.

Najszybciej i najłatwiej: w placówkach, które podpisały umowę o współpracy z LM PAY S.A. – w pierwszej kolejności należy ustalić pełne koszty leczenia. Jeżeli jednak placówka takiej umowy z nami nie podpisała – finansowanie jest możliwe na podstawie faktury pro-forma. W takim wypadku również warto najpierw upewnić się, czy posiada się zdolność kredytową dzwoniąc do konsultanta MediRat pod nr tel. 22 266 83 70, weryfikacja jest bezpłatna i trwa 4 minuty.

Telefoniczna obsługa Pacjenta: godziny pracy Konsultantów w dni robocze 8-20, w soboty 9-14 pod nr tel.: 801 000 265 oraz + 48 22 266 83 70 (koszt połączenia wg taryfy operatora). Konsultanci są także dostępni w godzinach pracy na czacie na stronie: mediraty.pl Wszelkie zapytania, wątpliwości oraz sugestie związane z realizacją zawartej Umowy należy kierować również mailowo na adres: pok@mediraty.pl pod którym funkcjonują Opiekunowie Pacjenta. Oddzwaniamy w ciągu 1 dnia roboczego.

Pacjent może całość kosztów zabiegu i wszystkich usług z nim związanych zapłacić w ratach, lub część kosztów pokryć z własnych środków a resztę sfinansować MediRatami. Wariant finansowania zależy od indywidualnych potrzeb Pacjenta oraz od zdolności kredytowej na potrzebną kwotę.

Tak, wystarczy skontaktować się z Konsultantem MediRat pod nr tel.: 22 266 83 70 (pon.-pt. 8-20, sob. 9-14). Tak, wystarczy skontaktować się z Konsultantem MediRat pod nr tel.: 22 266 83 70 (pon.-pt. 8-20, sob. 9-14). Gdy jesteśmy pewni, że mamy pełną zdolność i dobrą historię kredytową można skorzystać z kalkulatora rat – pokazuje rzeczywistą wysokość raty – lub z formularza BEZPŁATNY WNIOSEK– pokazuje maksymalną zdolność na usługi medyczne w systemie MediRaty oraz bardziej szczegółowo ofertę rat. Pacjentom, którzy są zdecydowani na określoną usługę medyczną rekomendujemy pełną weryfikację, która odbywa się w trakcie rozmowy z Konsultantem MediRat: jest bezpłatna i ważna min. 30 dni, a co najważniejsze pozwala uniknąć niespodzianek w historii kredytowej (zapomniane zaległości czy nieterminowych spłaty wcześniejszych zobowiązań, zarejestrowanych w bazie informacji kredytowej BIK, które wpływają na ostateczne warunki finansowania).

Tak, jest możliwe, jednak wymagany jest poręczyciel, który posiada stałe źródło dochodu i mieszka na terenie Polski a jego dobra historia kredytowa zostanie pozytywnie zweryfikowana przez Konsultanta MediRat. Nasi Pacjenci najczęściej wskazują nam kogoś z bliskich znajomych, partnera lub osobę z rodziny.

Tak, jest możliwe. Wystarczy wskazać w swoim imieniu innego kredytobiorcę. Wystarczy, że ta osoba posiada stałe i udokumentowane źródło dochodu, a jej zdolność kredytowa i historia kredytowa zostanie pozytywnie zweryfikowana przez Konsultanta MediRat podczas krótkiej rozmowy telefonicznej.

Tak, jest możliwe. Wystarczy wskazać w swoim imieniu innego kredytobiorcę. Wystarczy, że ta osoba posiada stałe i udokumentowane źródło dochodu a jej zdolność kredytowa i historia kredytowa zostanie pozytywnie zweryfikowana przez Konsultanta MediRat podczas krótkiej rozmowy telefonicznej.

Wymagane dokumenty są zależne od formy zatrudnienia Pacjenta/pożyczkobiorcy. Podobnie, jak niektóre instytucje finansowe i banki, od osób zatrudnionych na umowę o pracę standardowo wymagamy jedynie dowodu osobistego i historii operacji z osobistego rachunku bankowego za 3 ostatnie miesiące (można samodzielnie wygenerować z internetu). Zawsze staramy się działać w oparciu o minimalną ilość dokumentów i dlatego podchodzimy do tego etapu elastycznie.Najlepiej ustalić niezbędne dokumenty z Konsultantem pod nr tel.: 22 266 83 70 (pon.-pt.8-20,sob.9-14)

Jak najbardziej. To standardowa i najwygodniejsza procedura przekazywania danych w instytucjach nie posiadających tradycyjnych naziemnych oddziałów czy placówek. Dane przekazywane Konsultantowi są całkowicie bezpieczne i wykorzystywane wyłącznie do celu weryfikacji i przyznania finansowania oraz po uprzednim uzyskaniu zgody osoby przekazującej dane. W celu rzetelnej i najwyższej jakości obsługi-rozmowa może być rejestrowana. Osoba przekazująca dane ma pełną kontrolę nad nimi: może je zmienić lub poprosić o usunięcie.