Jak działa system finansowania i płatności ratalnych MediRaty?

Zdolność kredytowa.

Dla Pacjenta lub osoby zaciągającej zobowiązanie na rzecz Pacjenta (np. rodzic względem dziecka) lub pupila, kluczowym warunkiem korzystania z finansowania w systemie MediRaty jest posiadanie zdolności kredytowej.

Formalności w 4 minuty.

Potwierdzenie zdolności kredytowej na usługi medyczne w przypadku systemu MediRaty jest proste i trwa zaledwie 4 minuty.
Wystarczy telefon do Konsultanta: 22 266 83 70 (pon.-pt. 8-20, sob. 9-14).

krzyżyk

Ułatwiony dostęp do prywatnych klinik w całej Polsce.

Dobra historia kredytowa i stałe dochody dają ogromne możliwości korzystania z prywatnej opieki zdrowotnej oraz usług klinik urody, gabinetów rehabilitacyjnych czy  klinik weterynaryjnych, gdy posiadamy pupila.

Wzór umowy ratalnej dla Pacjenta (PDF do pobrania)

OFERTA SPECJALNA – „Pożyczka z niższą ostatnią ratą” PROMOCJA

 

Promocja obejmuje wszystkich klientów, którzy zawierają umowę z MediRaty sp.z o.o. na finansowanie kosztów usług stomatologicznych, medycznych, estetycznych, weterynaryjnych o wartości powyżej 2 000zł z wykluczeniem oferty specjalnej „Pożyczka 10 rat 0% (RRSO 0%)” i spełnią warunki:

  • otrzymają pozytywną decyzję kredytową w toku standardowej telefonicznej weryfikacji zdolności kredytowej Pożyczkobiorcy
  • minimalna wysokość raty ma wynieść 50 zł
  • dostępne okresy spłaty: 12, 24 lub 36 miesięcy
  • spłata pożyczki nastąpi zgodnie z harmonogramem spłat, nie może dojść do opóźnień w regulowaniu zobowiązania
  • promocja nie ma zastosowaniu w przypadku skorzystania z wcześniejszej spłaty Pożyczki
  • by skorzystać z Promocji w trakcie kontaktu telefonicznego należy podać hasło: „Pożyczka z niższą ostatnią ratą”

Przykład oferty w Promocji:

  • minimalna wysokość raty wynosi 400 zł – przy zachowaniu w/w warunków – ostatnia rata ulegnie obniżeniu o kwotę 400 zł

 

Warunki promocyjne zostaną wpisane w treść Umowy ratalnej.

Promocja Pożyczka z niższą ostatnią ratą trwa do 31.12.2020 r.

Kontakt z Konsultantami MediRat: tel. 22 266 83 70 (pon.-pt. 8-20, sob. 9-14)

Informacja o RRSO. Definicja Rocznej Rzeczywistej Stopy Oprocentowania nie oznacza rocznego oprocentowania ani rocznych kosztów pożyczki. Dla różnych okresów spłaty i różnej wysokości kwoty pożyczki RRSO może być różne lub takie samo. Rzeczywisty i całkowity koszt pożyczki jest wyrażony w złotówkach. Reprezentatywny przykład dla pożyczki w systemie MediRaty w wysokości 5 200 zł: całkowita kwota do zapłaty wyniesie 6 437,52 zł w 24 ratach równych po 268,23 zł, oprocentowanie stałe 6,69%, całkowity koszt pożyczki 1 237,52 zł (w tym: opłata przygotowawcza 867,36 zł, odsetki 370,16 zł) Roczna Rzeczywista Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 22,85%. Wyliczenie zostało przygotowane na dzień 24.04.2018 r. Dla innych parametrów pożyczki wartość RRSO może być inna. Kwota i warunki pożyczki uzależnione są od Twojej indywidualnej zdolności i oceny historii kredytowej. Skontaktuj się z naszymi konsultantami, aby bezpłatnie otrzymać ofertę.

Przykład.Osoba prowadząca jednoosobowe gospodarstwo (tzw. singiel), osiągająca stałe dochody w wysokości 1 000 zł „na rękę” może mieć zdolność do ratalnego zakupu usług medycznych o wartości do 3 700 zł.

Przykład dla jednej osoby, tzw. singla, który prowadzi jednoosobowe gospodarstwo domowe
Osiągany  dochód  „na  rękę”Maksymalna wysokość finansowania za
pomocą MediRat
1 000 zł3 700 zł
1 500 zł5 000 zł
2 000 zł16 500 zł
3 000 zł29 000 zł
4­ 000 zł42 000 zł
4 650 zł50 000 zł

W zależności od wybranej opcji i kwoty finansowania spłata najczęściej jest rozkładana na:

6, 12, 24, 36 rat. Swoją  zdolność  kredytową  najszybciej  sprawdzisz  w  2. kroku  formularza  BEZPŁATNY  WNIOSEK.

W zależności od kategorii placówki medycznej.

  1. Gdy usługę wykonuje placówka partnerska – finansowanie zrealizujemy na podstawie informacji lub planu leczenia wypełnionego przez lekarza, który należy przesłać na adres: pok@mediraty.pl
  2. Gdy usługę wykonuje placówka nie mająca umowy o współpracy z MediRaty Sp. z o.o. – finansowanie zrealizujemy na podstawie faktury pro-forma, którą należy przesłać na adres: pok@mediraty.pl.

MediRaty Sp. z o.o. opłaca koszty ustalonej między Pacjentem a lekarzem procedury medycznej – jednorazowo, przed jej rozpoczęciem, bezpośrednio na rachunek placówki (usługodawcy).

Wcześniejsza spłata nie pociąga za sobą dodatkowych opłat.

MediRaty to system finansowania opracowany w odpowiedzi na specyficzne potrzeby i oczekiwania osób prywatnych, które opłacają zabiegi i leczenie w komercyjnych placówkach medycznych oraz weterynaryjnych. Korzystając z takiego finansowania Pacjent lub właściciel pupila może liczyć na: – skróconą procedurę weryfikacji zdolności kredytowej, – łatwość w dostępie do informacji o placówkach i finansowaniu: formalności bez wychodzenia z domu – szybką realizację finansowania: nawet w dniu podpisania Umowy. Do obsługi Pacjentów dedykowany jest przeszkolony zespół profesjonalnych Konsultantów, którzy opiekują się nim przez cały okres trwania Umowy. Twój Konsultant jest dostępny pod nr tel.: 22 266 83 70 lub na czacie mediraty.pl w dni robocze 8-­20, w soboty 9-­14.

Krok 1. Bezpłatna weryfikacja zdolności kredytowej I historii kredytowej oraz ustalenie zKonsultantem MediRat warunków Umowy ratalnej I dogodnego miejsca na jej podpisanie (wysyłka kurierem MediRat)

Krok 2. Podpisanie Umowy ratalnej w obecności kuriera, co jest sygnałem do uruchomienia płatności.

Krok 3. Rozpoczęcie ustalonej z lekarzem procedury medycznej.Zgodnie z Ustawą o kredycie konsumenckim Pacjent/Pożyczkobiorca ma 14 dni na odstąpienie od umowy bez podania przyczyn. Należy w takim przypadku przekazać do MediRat (drogą elektroniczna lub tradycyjną) odpowiednie, wskazane w Umowie ratalnejpismo.

Najszybciej i najłatwiej: w placówkach, które podpisały umowę o współpracy z MediRaty Sp. z o.o. – w pierwszej kolejności należy ustalić pełne koszty leczenia. Jeżeli jednak placówka takiej umowy z nami nie podpisała – finansowanie jest możliwe na podstawie faktury pro-forma. W takim wypadku również warto najpierw upewnić się, czy posiada się zdolność kredytową dzwoniąc do konsultanta MediRat pod nr tel. 22 266 83 70, weryfikacja jest bezpłatna i trwa 4 minuty.

Telefoniczna obsługa Pacjenta: godziny pracy Konsultantów w dni robocze 8-20, w soboty 9-14 pod nr tel.: 801 000 265 oraz + 48 22 266 83 70 (koszt połączenia wg taryfy operatora). Konsultanci są także dostępni w godzinach pracy na czacie na stronie: mediraty.pl Wszelkie zapytania, wątpliwości oraz sugestie związane z realizacją zawartej Umowy należy kierować również mailowo na adres: pok@mediraty.pl pod którym funkcjonują Opiekunowie Pacjenta. Oddzwaniamy w ciągu 1 dnia roboczego.

Pacjent może całość kosztów zabiegu i wszystkich usług z nim związanych zapłacić w ratach, lub część kosztów pokryć z własnych środków a resztę sfinansować MediRatami. Wariant finansowania zależy od indywidualnych potrzeb Pacjenta oraz od zdolności kredytowej na potrzebną kwotę.

Tak, wystarczy skontaktować się z Konsultantem MediRat pod nr tel.: 22 266 83 70 (pon.-pt. 8-20, sob. 9-14). Tak, wystarczy skontaktować się z Konsultantem MediRat pod nr tel.: 22 266 83 70 (pon.-pt. 8-20, sob. 9-14). Gdy jesteśmy pewni, że mamy pełną zdolność i dobrą historię kredytową można skorzystać z kalkulatora rat – pokazuje rzeczywistą wysokość raty – lub z formularza BEZPŁATNY WNIOSEK– pokazuje maksymalną zdolność na usługi medyczne w systemie MediRaty oraz bardziej szczegółowo ofertę rat. Pacjentom, którzy są zdecydowani na określoną usługę medyczną rekomendujemy pełną weryfikację, która odbywa się w trakcie rozmowy z Konsultantem MediRat: jest bezpłatna i ważna min. 30 dni, a co najważniejsze pozwala uniknąć niespodzianek w historii kredytowej (zapomniane zaległości czy nieterminowych spłaty wcześniejszych zobowiązań, zarejestrowanych w bazie informacji kredytowej BIK, które wpływają na ostateczne warunki finansowania).

Tak, jest możliwe, jednak wymagany jest poręczyciel, który posiada stałe źródło dochodu i mieszka na terenie Polski a jego dobra historia kredytowa zostanie pozytywnie zweryfikowana przez Konsultanta MediRat. Nasi Pacjenci najczęściej wskazują nam kogoś z bliskich znajomych, partnera lub osobę z rodziny.

Tak, jest możliwe. Wystarczy wskazać w swoim imieniu innego kredytobiorcę. Wystarczy, że ta osoba posiada stałe i udokumentowane źródło dochodu, a jej zdolność kredytowa i historia kredytowa zostanie pozytywnie zweryfikowana przez Konsultanta MediRat podczas krótkiej rozmowy telefonicznej.

Tak, jest możliwe. Wystarczy wskazać w swoim imieniu innego kredytobiorcę. Wystarczy, że ta osoba posiada stałe i udokumentowane źródło dochodu a jej zdolność kredytowa i historia kredytowa zostanie pozytywnie zweryfikowana przez Konsultanta MediRat podczas krótkiej rozmowy telefonicznej.

Wymagane dokumenty są zależne od formy zatrudnienia Pacjenta/pożyczkobiorcy. Podobnie, jak niektóre instytucje finansowe i banki, od osób zatrudnionych na umowę o pracę standardowo wymagamy jedynie dowodu osobistego i historii operacji z osobistego rachunku bankowego za 3 ostatnie miesiące (można samodzielnie wygenerować z internetu). Zawsze staramy się działać w oparciu o minimalną ilość dokumentów i dlatego podchodzimy do tego etapu elastycznie.Najlepiej ustalić niezbędne dokumenty z Konsultantem pod nr tel.: 22 266 83 70 (pon.-pt.8-20,sob.9-14)

Jak najbardziej.To standardowa i najwygodniejsza procedura przekazywania danych w instytucjach nie posiadających tradycyjnych naziemnych oddziałów czy placówek. Dane przekazywane Konsultantowi są całkowicie bezpieczne i wykorzystywane wyłącznie do celu weryfikacji i przyznania finansowania oraz po uprzednim uzyskaniu zgody osoby przekazującej dane. W celu rzetelnej i najwyższej jakości obsługi-rozmowa może być rejestrowana. Osoba przekazująca dane ma pełną kontrolę nad nimi: może je zmienić lub poprosić o usunięcie.